דף הבית השקעות כסף חכם איך להציל את העסק שלכם ממשבר כלכלי

איך להציל את העסק שלכם ממשבר כלכלי

נקלעתם עם העסק שלכם למשבר כלכלי? עוד לא מאוחר מדי.
0

אף אחד לא הולך לעסקים במטרה להיכשל. ולמרות זאת, לצערנו זה קורה לכמות גדולה מאוד של עסקים. לפעמים אתם מוצאים את עצמכם מהלכתם רחקו מדי בכיוון הלא נכון.  יכול להיות שזו הייתה בעיה גדולה כמו  ניהול לא נכון  או טעות באסטרטגיה שלכם. יותר מדי שגיאות  קטנות שלא נתפסות בשדה הראייה שלכם יכולות לגרום לקריסה של העסק שלכם. ללא חשיבות, האפשרות היחידה  בסופו של דבר היא לשחות או לטבוע.

אם אינכם מוכנים לפשיטת רגל, עדיין יש לכם כמה אפשרויות.

היו כנים עם עצמכם

כסף הוא אחד התחומים הקשים ביותר בנוגע לכנות עצמית. זה קל לתרץ תירוצים. ברור, הנזילות שלכם יכולה להיות ירודה, אבל תביטו בנכסים שלכם! תשאירו את המחשבות האלה מאחורה. משבר כלכלי הוא לא הזמן לתרץ תירוצים בנוגע למצב שלכם. זה לא הזמן להאשים את הכלכלה או את הזלת המחירים של המתחרים שלכם. העסק שלכם יכול להוות השקפה של הכלכלה. אבל, ההצלחה הכלכלית שלכם גם תלויה ביכולת המנהיגות שלכם והיכולת שלכם להיות כנים עם עצמכם בנוגע למצב הכלכלי שלכם.

תפעלו עכשיו, אבל תפעלו בחכמה

תזהו את המקור של הבעיה שלוקחת את החלק הכי גדול במשבר הכלכלי שלכם. ואז, תטפלו בה. אבל תחוגו סביבה. תתייחסו אליה כמו אל קוץ מזוהם  בכף הרגל שלכם, ותוציאו אותה לפני שהיא גורמת לנזק. השלב הזה הוא קשה לבעלי עסקים רבים בגלל שזה יכול לגרום להחלטות קשות. ובכל זאת, במקרים רבים, ההחלטות האלה היו צריכות להיעשות לפני זמן רב. עכשיו כשהעסק שלכם נמצא במשבר כלכלי,  אין מקום לרגישות, אלא אם כן רגישות  יכולה לשלם את החשבונות.

היו בטוחים שההחלטה שאתם עושים היא חכמה. אל תפטרו סוחר חשוב  או תורידו ניכרות את האיכות של המוצר שלכם. תחפשו את ההחלטות האלה שיכולות להיות ברכה לחברה שלכם, אבל לא ישפיעו ישירות על השירות שאתם מספקים.

תנסו לנהל משא ומתן חדש לפני שאתם מכים עם הגרזן

ברגע שזיהיתם את האזורים במצוקה, והחלטתם את ההחלטות החשובות, תסתכלו לעבר בעיות אחרות.

במקום לקצץ כל דבר שעולה לכם יותר מדי כסף, תנסו לשאת ולתת מחדש על התנאים והחוזים שלכם. חיסכון כסף לפעולות חשובות יכול לעזור לכם  לעלות מחוץ לבור המשבר שלכם. הוא גם שיים אתכם במצב טוב יותר  אם  טחינת מים תגרום לאפשרות להתקדם עם העסק שלכם.

שינוי המודל העסקי שלכם

שינוי המודל העסקי שלכם הוא אינו  הזריקה האחרונה הראשונה שתעשו; אמנם, היא אכן תכנית שימושית. תסתכלו טוב על המודל העסקי הנוכחי שלכם. חפשו עדכונים פוטנציאליים ושיפורים לעזור לכם לחזור למוטב, ולמנוע אסונות כלכליים אחרים.

תסתכלו על הדמוגרפיה הרצויה שלכם, ותבינו איך היא משתנה ומתפתחת. איך אם יכולים להגיע ללקוחות שלכם בצורה טובה יותר עכשיו? והאם אתם מגיעים ללקוחות הנכונים? האם אתם יכולים להתאים את המוצרים שלכם יותר לצרכים של הלקוחות שלכם, ולפתור את הבעיות שלהם?  כל השאלות האלה יכולות לעזור לכם לבסס מחדש את המודל העסקי שלכם כדי לפעול טוב יותר עכשיו ובעתיד.

מצוקה כלכלית אינה בהכרח סוף הדרך, אבל פשיטת רגל צריכה להילקח בחשבון במקרה בו אין שום דבר אחר להיעשות. תזכרו להיות כנים עם עצמכם בנוגע לכלכלה שלכם ומה שהביא אתכם למצב הזה. אפילו אם אתם תפשטו רגל, אתם תפיקו לקחים חשובים לפעם הבאה.

 

    הירשמו כעת!

    והיו הראשונים לקבל תוכן איכותי מפורצי דרך משמעותיים בשוק ההון

    בשליחת פרטיך הנך מאשר קבלת עדכונים חשובים ותוכן איכותי מ-D-Broker
    אתה מוגן מספאם, לעולם לא נעשה שימוש לא הולם בפרטים שלך