דף הבית השקעות כסף חכם היסטוריה והיסטריה – Coinbase הונפקה בבורסה האמריקנית.

היסטוריה והיסטריה – Coinbase הונפקה בבורסה האמריקנית.

על רקע שוק קריפטו רותח ובאזז חזק סביב המטבעות המובילים, ביום רביעי האחרון פרק משמעותי בהיסטוריה של הכלכלה העולמית, כאשר Coinsbase (קוינבייס), בורסת המטבעות הדיגיטליים הגדולה בארה"ב השיקה את המניה שלה.

coinbase
0

עם רוח גבית מביטקוין (BTC) ואית'ריום (ETH) באחת מההנפקות המסוקרות והמסקרנות בשנים Coinbase רשמה היסטוריה כהנפקה הישירה הגדולה ביותר עד כה באמצעות בורסת נאסד"ק.

המניה נסחרת בסימון COIN – ובמהלך יום המסחר הראשון היא המריאה ב-68% ביום, ממחיר של 250 דולר שבו הונפקה למחיר של 420 דולר למניה, על פי ערך של 99.6 מיליארד דולר לחברה. כעת היא מסתמנת כבעלת סיכוי להגיע לשווי שוק גדול יותר מכל מפעילות הבורסות המסורתיות בעולם. היום (ראשון 18/04) מניית COIN נסחרת במחיר של (להוסיף מחיר מניה עדכני)

 

מה זו הנפקה ישירה?

הנפקה ישירה  היא כזו בה החברה לא מנפיקה מניות חדשות, לא מפרסמת תשקיף ולא משתמשת בשירותי חתמים. החברה בעצם רושמת את מניותיה הקיימות למסחר בבורסה והציבור יכול לרכוש אותן מבעלי המניות. כלומר, כל עוד החברה לא מנפיקה מניות חדשות, היא לא מגייסת כסף.

 

מי את Coinbase?

Coinbase Global, נוסדה בסן-פרנסיסקו, ארה"ב בשנת 2012 על ידי בריאן ארמסטרונג, לשעבר מהנדס Airbnb, ופרד ארסמן, סוחר לשעבר בגולדמן זאקס.

 

ב Coinbase רשומים למעלה מ 56 מיליון משתמשים רשומים, והיא מאפשרת מסחר ביותר מ -50 מטבעות קריפטוגרפיים. אחד הלקוחות הבולטים ביותר היא חברת טסלה שבחרה בפלטפורמה הפופולרית לרכישת ביטקויין בשווי מיליארד דולר. היא נחשבת לבעלת מוניטין ואמינות ומציעה אפליקציה פשוטה וידידותית למשתמש.

 

בורסת הקריפטו סיימה את הרבעון הראשון שלה עם גידול של 13 מיליון משתמשים חדשים וזינוק של 847% בהכנסות ל -1.8 מיליארד דולר. הרווח הנקי צפוי להגיע ליעד של 800-730 מיליון דולר. מספר המשתמשים הרשומים עומד נכון להיום על 56 מיליון איש, המשתמשים בפלטפורמה.

בחן את עצמך, האם אתה מסוגל להרוויח מהשקעה במניות?

שאלון להגדיל תשואה

  

Coinbase ממלאת תפקיד מרכזי באקו-סיסטם של שוק הקריפטו והיא מהווה מכשיר מדידה מדויק לאימוץ הגובר של הביטקוין ושל תחום הקריפטו ושילובם בזרם המרכזי של שוק ההון. ההערכות של אנליסטים בכירים בוול-סטריט הן שמגמה זו צפויה להימשך ולהתחזק בשנים הבאות.

 

איך Coinbase מייצרת רווחים?

המודל הכלכלי של Coinbase מבוסס על עמלה ממשתמשים שקונים או מוכרים מטבעות קריפטוגרפיים. בשנה שעברה 96% מההכנסה נטו של הבורסה היו מעמלות על עסקאות.

עם כל המחמאות המוצדקות וההייפ סביב המניה הלוהטת החדשה, כדאי לזכור 2 דברים חשובים לגבי הכוכבת החדשה של נאסד"ק: תנודתיות גבוהה ועמלות גבוהות.

 

Coinbase תלויה לחלוטין בשווי מטבעות הקריפטו המובילים, במיוחד ביטקויין ואית'ריום. זאת אומרת ששורת הרווח שלה עולה ויורדת בתאימות מלאה לשווים של המטבעות. למי שלא עקב בשנים האחרונות – מדובר ברכבת הרים.

 

בנוסף, העמלה שהיא גובה גבוהה יותר בהשוואה לפלטפורמות מסחר אחרות. ממוצע העמלות של בורסת הקריפטו האמריקנית עומד על 3.5%, בעוד בורסות מתחרות מציעות עמלות המגיעות עד כדי 1.5% ואפילו פחות מכך.

 

נכון להיום, תושבי ישראל לא יכולים לסחור במטבעות דיגיטליים דרך Coinbase.

האפליקציה של הפלטפורמה לעומת זאת, כן פתוחה לשימוש מקומי.

 

רוצה לדעת איך לאתר מניות בשיטה של המשקיעים המצליחים בעולם? הקורס הזה יעזור לך

    הירשמו כעת!

    והיו הראשונים לקבל תוכן איכותי מפורצי דרך משמעותיים בשוק ההון

    בשליחת פרטיך הנך מאשר קבלת עדכונים חשובים ותוכן איכותי מ-D-Broker
    אתה מוגן מספאם, לעולם לא נעשה שימוש לא הולם בפרטים שלך