דף הבית נדל"ן השקעתי בנדל"ן בחו"ל בגלל המלצה של חבר – לא חוזר על הטעות

השקעתי בנדל"ן בחו"ל בגלל המלצה של חבר – לא חוזר על הטעות

בן 39, ראש צוות בחברת הייטק צפה בעיניים כלות בעשרות אלפי דולרים שהשקיע בנדל"ן בחו"ל בגלל המלצה של חבר – מתאדים. נאמן לדרכו המקצועית, הוא ביצע פוסט מורטם להשקעה הכושלת והיום הוא כבר יודע מהיכן להתחיל

השקעות נדל״ן בחו״ל צריכות להתבסס על מחקר וידע אישי מקדים
0

כולם יודעים.

אני רוצה לדבר איתכם רגע על צמד המילים הזה "כולם יודעים". אותי זה מטריף. מהיכן יש לאנשים את האומץ להציע לאנשים אחרים מה לעשות ואיך להשקיע את הכסף שלהם?, במיוחד כשאין להם באמת מושג והם בוודאי לא לוקחים אחריות על העצות שלהם.

אני תומר, מהנדס בכיר בן 39, ראש צוות בחברת הייטק מובילה. משתכר לא רע, ברוך השם. 40,000 ₪ בחודש. בגלל שאני עדיין רווק, (אני אפגוש את האחת, אין לי ספק), אני עושה מה שאני רוצה – לטוב ולרע בעיקר לטוב. אבל יותר חשוב מזה – מקבל את ההחלטות מה לעשות עם הכסף שחסכתי על בסיס הניסיון, התחושות שלי וכן – גם עצות של חברים.

 

תראו, אני יודע שהם בסך הכל רוצים לעזור, זה לא מגיע ממקום רע, אבל לפעמים העצות הללו עלולות לגרום לי להפסיד הרבה מאוד כסף. דוגמאות לא חסר. בגלל שהשוק לא יציב ואני פחות או יותר עוקב אחר מה שקורה, הגעתי מזמן למסקנה שההשקעה הבטוחה ביותר היא בנדל"ן. ויותר מכך – השקעה בנדל"ן בחו"ל.

השאלה היא רק היכן להשקיע.

> גם אתם הפסדתם כסף בגלל עצה לא מוצלחת? זה הזמן להתחבר לערוץ המומחים של אינווסטור 360 ולהיחשף לידע של המקצוענים 

 

אני לא מסתנוור מברושורים יפים, אתרים צבעוניים וצילומים של נכסים שנראה כאילו נגזרו מתוך מגזין יוקרה בינלאומי,- אבל כשחבר בא ואומר שכדאי להשקיע בנדל"ן בארה"ב, שזו מציאה, הזדמנות, באיזה חור נידח במדינת ניו-יורק שמעולם לא שמעתי עליו, אבל כל המשקיעים כבר שם ואוטוטו החלון נסגר, אני מתפתה.

או יותר נכון לומר – התפתיתי.

התפתיתי ו…אכלתי אותה.

ההשקעה ירדה לטמיון. למזלי, זה היה סכום קטן יחסית אבל אני מתייחס אליו כעת בעיקר כשכר לימוד. אבל זה לימד אותי שיעור חשוב בחוכמת ההמונים.

התובנה העיקרית אליה הגעתי היא שאני לא יודע מספיק. כתפקידי כראש צוות, אני עושה פעמים רבות הפקת לקחים, "פוסט מורטם", מכישלונות – בכדי להשתפר בפעם הבאה. ברור לי שאני מתכוון להמשיך להשקיע בנדל"ן. מניות ואג"ח זה לא בשבילי.

ברור לי גם שאני מתכוון להמשיך ולהשקיע בנדל"ן בחו"ל – בארה"ב, אירופה, אבל גם ברור לי לחלוטין שאין לי שום כוונה להתפזר עם ההשקעות. אני סומך בעיקר על עצמי, אבל חייב יד מכוונת שתעזור לי לדעת יותר – בכדי להשקיע נכון.

אז המסקנה הראשונה שקיבלתי אחרי החגים ואחרי שסיימתי ללקק את כשלון ההשקעה האחרונה (50 אלף דולר התאדו להם לחלל היקום…), היא שאני מתכוון להשקיע בידע. אני חייב לדעת להכיר טוב יותר את עולם השקעות הנדל"ן בחו"ל, מעבר ל"נראה לי שכדאי לך" ו"כולם יודעים ש…", אני חייב להכיר יותר את השחקנים המרכזיים, את הגורמים המקומיים שיכולים לבדוק עבורי את הנכס בטרם הכנסתי לשם דולר או יורו אחד, אבל יותר מכל – אני חייב ללמוד את השיטה – איך להשקיע בנדל"ן ולהרוויח.

הצעד הראשון שעשיתי היה להירשם לאחת התכניות של גוף מוביל בעל מוניטין וללמוד לעומק את תחום עסקאות הנדל״ן

תחושה שזה צעד נכון בדרך להשקעות מוצלחות בנדל"ן בחו"ל.

ימים יגידו.

את הצעד הראשון לשינוי המיוחל כבר עשיתי.

עד הפעם הבאה

תומר

>> חשוב לכם להבין כיצד לבצע השקעות נדל"ן מוצלחות בעולם, הרשמו לקבלת מידע ישיר מהמומחים לזיהוי הזדמנויות 

    הירשמו כעת!

    והיו הראשונים לקבל תוכן איכותי מפורצי דרך משמעותיים בשוק ההון

    בשליחת פרטיך הנך מאשר קבלת עדכונים חשובים ותוכן איכותי מ-D-Broker
    אתה מוגן מספאם, לעולם לא נעשה שימוש לא הולם בפרטים שלך

    אתר DBroker מארח לעיתים כתבים אורחים ומאפשר להם להפנות את תשומת ליבם של
    הגולשים להצעות של צד שלישי, כולל הפנייה בעזרת קישורים

    השאר תגובה

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *