דף הבית שוק ההון חשיפה: הנער מחיפה שהפך לגורו ההשקעות של האלפיון העליון

חשיפה: הנער מחיפה שהפך לגורו ההשקעות של האלפיון העליון

בגיל 30 עומר רבינוביץ חולש על אימפריה עסקית צעירה – החל מחברת ייעוץ השקעות לאלפיון העליון, דרך מכללת שוק ההון הצומחת בישראל, ועכשיו הוא מסמן את המטרה הבאה: הנגשת מגע הזהב שלו לקהל הסוחרים הרחב. כיצד הוא מתכוון לעשות זאת? ניסינו לברר.

עומר רבינוביץ׳ מנכ״ל אינווסטור 360
0

המשרדון הקטן של עומר בסוף המסדרון הקצר לא מעיד על גודל האימפריה שהקים רבינוביץ. למעשה, בדיוק כמו שהחליפה המחוייטת, המשקפיים והשעון לא מעידים על גילו הצעיר, ומשווים לו מראה של יועץ ותיק.

אבל מסתבר שבניגוד לקלישאות – רושם ראשוני אפשר לתקן מאוד מהר.

עומר מפשפש בין ערימת הניירות במשרד, מוצא את מה שחיפש, ומוביל אותי החוצה מהמשרד ואל הדלת השלישית בצד ההופכי של המסדרון. הוא פותח אותה ואני נכנסת אחריו לכיתה מוארת ונקייה, עם כ-70 תלמידים שמחייכים ומתפעלים כאילו וורן באפט בעצמו נכנס לחדר…

מי שלא עושה – מלמד?

הניצוץ בעיניים של עומר, והקול החצי-מבוייש שלו כשהוא שואל בקול ״איך כולם מרגישים???״ מסגירים לראשונה את האופי האמיתי של מי שעומד בראש אימפריה ״תת-קרקעית״ (כפי שאחד העובדים הבריק לתאר לי) שמאיימת להשתלט על שוק ההדרכות הישראלי לנדל״ן והשקעות.

מבעד לעניבה, המשקפיים והלסת המרובעת המגולחת למשעי, רואים פתאום את הילד שכל מה שמעניין אותו הוא מהלכים על לוח השח-מט שהוא עולם ניהול השקעות, שמתרגש כל פעם מחדש ש-70 אנשים בכל שבוע מעניינים במה שיש לו לאמר.

איך הגיעו אליך כל-כך הרבה תלמידים ללא חשיפה תקשורתית וללא פרסום?

״תראי, בתחום שלנו יש שתי דרכים לתפוס תשומת לב: או שחזית את המשבר של 2008 – כמו 50% מהאנשים בתחום – ואז קוראים לך ״נביא״… או שהכית את המדדים למשל תקופה מסויימת, ואז אומרים שיש לך ״מגע זהב״… אני רציתי להמנע משתי ההגדרות האלה״.

כי הן לא נכונות?

״הן די נכונות בחלקן, אבל זה לא אומר כלום. נביאים סופם להתגלות כנביאי שקר, ואנשים עם מגע זהב נוטים ליפול לרצפה כשהם מאבדים אותו. אני בחור לוגי מאוד, הייתי ככה מאז שהייתי ילד. אני רוצה לדעת בדיוק למה מה שאני עושה עובד, ואם משהו לא עובד – להבין למה ולדעת לתקן את זה.״

שיטות הלימוד והכלים שעומר רבינוביץ׳ מקנה יעזרו לכם להבין את עולם ההשקעות בצורה הכי טובה.
לא מאמין בקסמים, אלא בשיטות

״אין קסמים בעולם הזה״.

ובכל זאת, רבים מעשירי ישראל, ואפילו מוסדות מכובדים, רואים בך ילד פלא.

״אני אומר להם – לא, בשום פנים ואופן. אני לא אוהב את תדמית ילד הפלא. אין לי סודות ואין לי שיטות מיוחדות. אני עובד לפי העקרונות של וורן באפט ומשקיעים ידועים אחרים, שמבוססות על פילוסופיה ברורה ועקבית לאורך זמן בלי לזלוג ימינה או שמאלה.

אז למה לא כולם מקבלים את התוצאות שלך, שהן הרבה מעל הממוצע?

תראי, אני פוגש כל הזמן אנשים שאומרים ״רציתי לקנות את X לפני שנתיים… אם הייתי עושה את זה היום היה לי Y״. הרבה מהם יודעים בדיוק את מה שאני יודע, וחכמים לפחות כמוני.

ההבדל בין אלה שעושים ורואים תוצאות, לבין אלה שפספסו והחמיצו, הוא הבטחון לעשות. זה מה שאני נותן ללקוחות האקסקלוסיביים שלי, וזה מה שאני מנסה היום להנגיש לקהל הרחב באמצעות חטיבת המחקר של i360.

או. אתה יכול לספר לנו קצת על זה?

רוב האנשים בעולם שלי מתחלקים לשני אנשים: אלה שעושים, ואלה שמלמדים. אני יושב על צומת ייחודית מאוד: מצד אחד עושה ״לביתי״, מה שנקרא, ועבור קבוצה מצומצמת של לקוחות עילית, בסכומים גבוהים מאוד (א.ג. הדרישה המינימלית כדי לעבוד עם עומר באופן אישי היא הון של 12 מיליון ש״ח ומעלה), ומצד שני יש לי תשוקה שאני לא מצליח לכבות – ללמד, על אף שזה אפיק פחות משתלם. אחי יצא קצין בכיר מ-8200 והלך להיות מורה במקום להייטק. כנראה שזה במשפחה…

מכיוון וכפי שאמרתי קודם, אני לא מאמין בקסמים, אלא בשיטות, ומאמין שההבדל בין אלה שמצליחים יותר לאלה שלא, הוא שיטה שמעניקה את הבטחון העצמי לפעול – אין לי בעיה לחלוק את כל השיטות שלי עם התלמידים שלי, ב-100%.

לכן הסיבה שאני בכל זאת מחזיק את חטיבת הלימוד של i360 היא שהיא מאפשרת לי להכשיר עשרות "אנליסטים" בשנה, בלי העלות שיש לבתי ההשקעות הגדולים. למעשה נכון להיום יש לנו 970 תלמידים שמזרימים אליי כל שבוע הזדמנויות השקעה כמעט מכל הבנקים ברחבי העולם, עסקאות בנדל"ן שלא שומעים עליהן בעיתונים וכדומה…
זה מאפשר לי לתת ללקוחות הפרטיים שלי את המיטב, ולתת לתלמידים שלי את הבטחון לפעול כמוני.

מה הלאה עבור i360?

יש מספר השקעות חדשות שאני ממש מתלהב מהן, שטרם אוכל לחשוף, אבל בגדול הפוקוס המרכזי שלנו  הוא להרחיב את המאגר האנושי שלנו – היינו רוצים לראות בקורסים שלנו יותר חבר'ה מתחומים כמו רפואה והייטק על מנת לקבל תובנות מהתחומים הנ"ל.

ולמה כדאי להם להצטרף?

כי מעבר להכשרה הטובה ביותר שקיימת היום, המגוון האנושי שלנו נכון להיום והרקורד שצברנו מאפשר להם להינות מתובנות במגוון עצום של תחומים ונישות (שוק ההון, מיסוי, נדל"ן)  – עניין קריטי לניהול השקעות מוצלח.

דיברת על נגישות לאינטרנט?

נכון. אנחנו מרגישים שכרגע העיכוב הגדול שלנו הוא המגבלה הפיזית/גיאוגרפית, ואנחנו רוצים גישה לאנשים בכל קצוות הארץ, מהמרכז עד הפריפריה. לכן החלטנו להעלות את החומרים הטובים ביותר שלנו לאינטרנט, חלקם באופן חינמי וחלקם במחירים נמוכים שמתאפשרים לנו בזכות החסכון בעלויות. זה יוצא משתלם לכולם כי אפשר לקבל אותי במיטבי, ובשליש מהמחיר.

וקראת לזה "שיטת הסנדק". שם לא אורתודוקסי בתחום שלך

נכון. מעבר לכך שאנחנו רוצים להבהיר שאצלנו עושים דברים אחרת, חשוב לנו לפתח אצל התלמידים שלנו את התכונות של המשקיע האידיאלי, שהוא כמו סנדק – פועל ממניעים של רווחה למשפחה ולקהילה ויודע להקשיב לעצות והדעות של כולם, אך בסופו של דבר לקבל החלטה באופן מושכל, בבטחון מוחלט.

עומר, אם זה כזה פשוט, גלה לי איך אני נהיית עשירה?

בסרטונים של שיטת הסנדק אני לא מסתיר כלום. לוקח אותך צעד-צעד מה אני עושה עם הלקוחות שלי והכסף האישי שלי.  החל מעקרונות לפיהם וורן באפט בוחר מניות, דרך תכנוני מס חוקיים, חשיפה של עסקאות נדל"ן שפתוחות למקורבים בלבד, ועד איך לקבל כסף כמעט בחינם עבור ההשקעות שלך.

איך צופים בסרטונים האלה?

הם מופיעים באתר שלי בחינם.

לחצו על הלינק לצפייה בסרטונים וקבלת השיטה המלאה של עומר>>>

 

***Disclosure***

אתר Dbroker מארח לעיתים כתבים אורחים ומאפשר להם להפנות את תשומת ליבם של
הגולשים להצעות של צד שלישי,
כולל הפנייה בעזרת קישורים

    הירשמו כעת!

    והיו הראשונים לקבל תוכן איכותי מפורצי דרך משמעותיים בשוק ההון

    בשליחת פרטיך הנך מאשר קבלת עדכונים חשובים ותוכן איכותי מ-D-Broker
    אתה מוגן מספאם, לעולם לא נעשה שימוש לא הולם בפרטים שלך

    השאר תגובה

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *