דף הבית התנהלות exit האם המשקיע העצמאי יכול לנצח את הבנקים ובתי ההשקעות?

האם המשקיע העצמאי יכול לנצח את הבנקים ובתי ההשקעות?

בעוד רגע נגיע לתשובה, (מי שממש לא יכול להתאפק יכול לצפות בוידאו הזה) אבל שנייה לפני, חשוב לקחת דקה ולהבין למה בעצם ישראלים רבים מתייאשים מהבנקים ובתי ההשקעות ופונים לניהול עצמאי של הכספים הנזילים והפנסיוניים שלהם

לנהל תיק השקעות עצמאי
0

אם גם אתה ניהלת בעבר, או עדיין מנהל את תיק ההשקעות שלך בעזרת היועץ בבנק, או דרך בית השקעות, אז גם אתה בוודאי לא ממש מאושר, בלשון המעטה, מהתשואות שאתה מקבל על התיק שלך.

תוריד מזה עוד עמלות, עלויות ומיסים, וכנראה שגם אתה חלק ממאות אלפי הישראלים שמביטים בתסכול בדו"ח הרבעוני שלהם, ולא מבינים איך "המקצוענים" האלה לא מצליחים לייצר תשואה.

כמה זה מתסכל אותך שאחרי שחסכת שקל לשקל בעבודה קשה, צברת סכום מכובד, וחשבת שהנה, זה הזמן להשקיע אותו, להנות מתשואה ולראות אותו גדל, כדי שתוכל להיות קצת יותר רגוע לגבי העתיד שלך – וזה לא קורה?

מבחינתך, עשית את הדבר הנכון. היית אחראי, שקול, לא התפתית למשחקים מיותרים, ורצית מישהו מקצועי ואמין שינהל עבורך את החסכונות שצברת, כדי שיעשה עבודה יותר טובה ממך.

הבעיה מתחילה, כשמשנה לשנה אתה רק שומע תירוצים, ולא מבין איך יועץ השקעות, שזה המקצוע שלו, לא מסוגל לייצר לך יותר מכמה אחוזים בודדים בשנה, במקרה הטוב.

זה לא מה שדמיינת כשפנית לאותו יועץ או לאותו בית השקעות.

בדמיונך, אתה ראית את הכסף שלך הולך וגדל, משלם לך דיבידנד יפה כל שנה ומספק עבורך את כל החלומות שאתה מאחל לעצמך להגשים.

החופשות האקזוטיות עם כל המשפחה, כשאתה יכול לשכב על החוף הלבן, להביט במי הטורקיז של הים הטרופי, ולדעת שהכסף עובד, ועובד קשה בשבילך…בזמן שאתה יכול לפנק את כל המשפחה ולהמשיך לישון בשקט בלילה.

הרגע הזה, הוא רק אחד מהיתרונות שמנית לעצמך כשהחלטת להשקיע את הכסף שלך בשוק ההון,

ועכשיו, אתה מרגיש מבולבל ולא יודע למי עוד אתה יכול לפנות, אתה הרי לא רוצה לסכן את הכסף שלך בכל מיני הרפתקאות מפוקפקות.

אתה לא רוצה להיות אחד מאלה שמתראיינים אצל אמנון לוי עם ריבועים על הפנים כדי לטשטש את זהותך ולספר איך נעקצת באופציות בינאריות/פורקס/מנהל השקעות "גאון" או כל דבר אחר.


יועץ ההשקעות שלך ממש לא רוצה שתראה את הוידאו הזה


אז איך אתה כן יכול לגרום לכל זה לקרות?

הבנקים ובתי ההשקעות לא רוצים שתדע את זה…..אבל האמת הפשוטה היא, שלך, כמשקיע קטן ועצמאי, יש סיכוי הרבה יותר טוב לנצח את המדדים, ולהניב תשואה הרבה יותר גבוהה ממה שמנהל התיקים או היועץ בבנק יכול להניב עבורך.

והדובדבן?

אתה גם תשלם פחות על עמלות, ככה שהתשואה של בנטו תהייה אפילו עוד יותר גדולה.

איך בדיוק אני, המשקיע הקטן והחובבן, יכול לנצח מנהלי תיקים מקצוענים?

זו בטח השאלה שעולה לך לראש,

התשובה מתחלקת לשניים:

הדבר הראשון שחשוב שתדע, הוא שעל בתי ההשקעות חלה רגולציה, שמאוד מגבילה את היכולת שלהם להתגמש ולהתאים את תיק ההשקעות במיוחד עבורך. אם זה בכמות המניות שהם יכולים לקנות מתוך חברה מסויימת, אם זה בהשפעה שלהם על השוק בכל פעולה שהם מבצעים, ואם זה בסוג החברות אותם הם ירכשו לרוב…

זה נכון שהם אומרים לך שזה מה שהם עושים, מתאימים תיק שתפור בדיוק למידותיך. אבל האמת היא, שלרוב מה שבתי ההשקעות נוהגים לעשות, זה לרכוש עבורך קרנות (בד'כ של אותו בית השקעות בעצמו), שמשקיעות בקרנות אחרות (נכון מאוד..של אותו בית השקעות בעצמו).

כך יוצא שאתה משלם פעמיים, פעם אחת דמי ניהול לקרנות (אתה כבר יודע של מי) ופעם אחת לבית ההשקעות עצמו…

ואז בסוף השנה…

כשמנהל התיקים ליקט עבורך בקושי 2-3 אחוזי תשואה, אתה גם מגלה שחצי מזה הלך על דמי ניהול ועמלות קנייה מכירה.

מהו האינטרס של הבנקים ובתי ההשקעות?

הדבר השני שכדאי שתדע, שמתקשר לעניין הראשון, זה האינטרס. כמו שהבנת כבר, האינטרס של הבנקים ובתי ההשקעות לא בהכרח חופף את האינטרס שלך (לעיתים הוא גלוי, לעיתים הוא חבוי, אך ברוב המקרים הוא שונה משלך) –  אבל הכסף הוא כן שלך, וחשוב להפנים זאת.

תשכח מעניין החוסר נעימות, כמו שאומרים בשפת העם – נעים מת מזמן. הכסף הוא שלך, האינטרס הוא שלך – הגיע הזמן שגם השליטה תהייה הידיים שלך.

ועוד עניין אחד משמעותי לא פחות… העובדה שמישהו יושב בבנק או בבית השקעות – לא הופכת אותו לחכם יותר ממך.

עשרות אלפי ישראלים כבר הבינו את מה שאתה כבר יודע בינך ובין עצמך, אמרו שלום ולא להתראות לכל הטפילים, והחזירו את השליטה על הכסף שלהם, לידיים שלהם.

איך לומדים לנהל תיק השקעות עצמאי?

בעידן של היום, בעיצומה של מהפיכת המידע, כאשר כל מה שאתה רוצה או חולם ללמוד, נמצא במרחק של קליק קטן בעכבר, אתה יכול ללמוד גם איך לבחור מניות ואיך לנהל תיק השקעות, ולעשות זאת ללא המגבלות של מנהל התיק שלך.

וכמובן, בלי כל הקרנות המיותרות שמעמיסים עליך כמו במדפים האלה בסופר ליד הקופות עם כל הממתקים והשטויות בשנייקל שהם מנסים להיפטר מהם.

השאלה רק איפה ואצל מי ללמוד. כל אחד מבטיח לך שהמודל שלו הוא המודל המנצח, ורק הוא הדבר האמיתי. רק אצלו אתה תצליח בקלות, ורק אצלו תוך חודשיים היועץ בבנק יבקש ממך שתמליץ לו על מניות…

אתה מכיר את הסיפורים וההבטחות האלה…בד"כ מה שקורה זה, שבאמת כל הסיפורים האלה שנשמעים טוב מידי מכדי להיות אמיתיים, מתבררים בסוף כחצאי אמיתות במקרה הטוב, וזה עוד בטון מנומס…

אך השאלה עדיין באוויר…..

אם כולם מחרטטים אותך , אז איך זה שיש כאלה שבכל זאת עושים כסף משוק ההון? וחלקם אפילו כסף גדול. הרי כל אחד מאיתנו מכיר איזה שכן, או בן דוד, או מישהו מהעבודה שכל היום רק מספר איך עשה 30 אחוז על המניה הזו, ו – 40 אחוז על המניה ההיא..


לחץ כאן לגלות מה בתי ההשקעות ניסו להסתיר ממך


מה צריך לעשות כדי להצליח בשוק ההון?

מערכת DBroker  יצאה לבדוק, והגיעה למסקנה חד משמעית, ובתשובה לשאלה שבכותרת –

כן,

אתה כמשקיע עצמאי בהחלט יכול לייצר תשואה משמעותית כל שנה, ובהחלט יכול לנצח את המדדים ולהגיע לתשואות שלמנהלי התיק שלך אולי ישמעו דמיוניות, אך הן בהחלט בהישג יד.

אך לפני שאתה רץ ונפטר מיועץ ההשקעות שלך….

חשוב שתבין מהו הפרמטר הכי קריטי שיכול לנבא את ההצלחה שלך:

השאלה הכי קריטית, שהכי תשפיע על מידת ההצלחה שלך, וישירות על הכיס שלך וכמה כסף אתם תכניס, זו השאלה באיזה קורס תבחר ומי האנשים שיובילו אותך להצלחה.

למערכת די ברוקר יש חוק. בכל פעם שאנו נתקלים בפרסומת לקורס או בסדרת סרטונים חינמיים שמובילה בסוף להצעה לרכישת קורס, עם מנטורים כאלו ואחרים, אנחנו שואלים את עצמו שאלה אחת מאוד פשוטה, שהתשובה עליה פותרת את העניין בקלות:

  • האם מוכרים לנו חלום? או שמדברים איתנו דוגרי ואומרים לנו שבשביל להצליח אנו חייב להשקיע, ולהתמיד.
  • האם מבטיחים לנו התעשרות בין לילה? או שמסבירים לנו בכנות שזה לא יקרה ביום.

אנחנו בדי- ברוקר תמיד נעדיף את מי שמדבר בכנות על פני מי שמנסה למכור חלום –

כי עם חלומות לא הולכים למכולת.

מהי ההתחלה הבטוחה להכנסה פאסיבית?

בכל הסרטונים, וכל המדריכים, וכתבות הטיפים, שמערכת די ברוקר עברה עליהם, נמצאה סדרת סרטונים אחת שמדברת בגובה העיניים, בצורה ישירה וכנה,  בלי יותר מידי בולשיט, וחושפת את כל הסודות בצורה הכי ישירה שיש.

סדרת סרטונים מבית INVESTOR 360, שמהתלחששויות עם גורמים בתעשייה, נודע לנו, שלאחר שהיא עלתה לאוויר, היה ניסיון רציני מאוד של מס' גופים מוסדיים לצזנר אותה.

עד כדי כך הם נלחצו שם בחלונות הגבוהים. זוהי סדרת הסרטונים.

סדרת הסרטונים של המדריך לאיתור מניות מתחת לראדר, היא הדבר הכי חשוב שכל מי שרוצה להתחיל להרוויח עוד כסף משוק ההון, חייב לעשות כבר היום.

זו סדרת סרטונים שנותנת ערך אמיתי לגולשים, ובהמשך גם חושפת את אחד מהכלים הכי סודיים והכי עוצמתיים שמשתמשים בו מאחורי הקלעים, והוא למעשה הבסיס לשיטה המשומנת שמנצחת את המדדים מידי כל שנה.

זה נקרא '7 הפרמטרים לסינון מניות' וכשמה כן היא, מוצאת בשבילך את ההזדמנויות, אתה לא ממש  צריך לעשות יותר מידי. זה מסוג הדברים שלרוב סוחרים ומשקיעים יעדיפו לא לחשוף, (כנראה קצת אקסטרה בטחון עצמי).

לא בטוח כמה זמן זה יישאר באוויר, כי מתישהו הם יקלטו שהם חשפו את הקלף המנצח שלהם ואת סודם המקצועי..

אבל הרווח כולו שלך.

אז כדאי לגשת ולצפות, והאמת שאם קראת את הכל והגעת עד לכאן, יכול להיות שזה כבר מאוחר מידי…

לסיכום,

איך אומר מאיר אריאל:

"לא קפצת עליה היום, חלפו שנתיים, והנה נשארת מאחור"

אז זה הזמן לקפוץ על הרכבת –  לפני שהיא תצא מהתחנה.

(וכן, המערכת יודעת שהיא קצת שיבשה את מילות השיר, אבל ככה זה מתאים לפואנטה)

>>>>>>לצפייה בסדרת הסרטונים שהבנקים ניסו למנוע ממך לראות>>> לחץ כאן<<<<<

 

***Disclosure***

אתר Dbroker מארח לעיתים כתבים אורחים ומאפשר להם להפנות את תשומת ליבם של
הגולשים להצעות של צד שלישי,
כולל הפנייה בעזרת קישורים

 

    הירשמו כעת!

    והיו הראשונים לקבל תוכן איכותי מפורצי דרך משמעותיים בשוק ההון

    בשליחת פרטיך הנך מאשר קבלת עדכונים חשובים ותוכן איכותי מ-D-Broker
    אתה מוגן מספאם, לעולם לא נעשה שימוש לא הולם בפרטים שלך

    השאר תגובה

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *