דף הבית נדל"ן איך השקעתי ב-3 נכסים בארה"ב עם חמשת אלפים דולר בלבד

איך השקעתי ב-3 נכסים בארה"ב עם חמשת אלפים דולר בלבד

השקעות נדל״ן בחו״ל הינן ברות השגה יותר ממה שאתם חושבים
0

**טור אורח מיוחד**

תמיד חלמתי להשקיע בנדל"ן, אבל כמו רבים וטובים, לא היה לי את ההון הראשוני שנדרש, וגם למען האמת זה תמיד היה נראה לי גדול עלי -כל ההתעסקות הזו עם מתווכים, עו"ד, שיפוצניקים, שוכרים וכו'. חשבתי שלעולם נגזר עלי להסתכל בקנאה מהצד על אלו שכן השקיעו. אז איך בכל זאת הצלחתי להשקיע ב- 3 נכסים בארה"ב עם 5000 דולר בלבד?

 

שמי איציק פינקלשטיין, אני בן 41 מחיפה, מהנדס תעשייה וניהול במקצועי. בעוד רגע אחשוף בפניכם את הסוד שגיליתי שפרץ לי את הדרך להפוך למשקיע נדל"ן, אבל לפני זה, חשוב לי שתבינו שבסיפור שלי אין שום דבר מיוחד. כמו כולם, גם אני קורא בעיתונים את הכותרות ונתקל בכל הפרסומות ושומע על כל האנשים שמשקיעים בנדל"ן, אם זה בארץ, או בארה"ב, או בברלין, או איפה שלא יהיה, ואיכשהו כל העניין הזה תמיד עבר מעלי, תמיד הרגשתי שכל חגיגת הנדל"ן הזו ששוטפת את הארץ, לא קשורה אלי בכלל..מה לי ולהשקעות בנדל"ן?

 

השקעות נדל״ן בחו״ל מייצרות הזדמנויות השקעה מעולות עבורכם

אני לא מבין בזה, אין לי את הכסף לזה, ובטח שלא לימדו אותי בשום מקום איך בכלל ניגשים לנושא. אפילו שלמדתי כלכלה ומנהל עסקים באוניברסיטה, וגם קראתי "אבא עשיר אבא עני" ולמדתי שחייבים לצבור נכסים כדי להבטיח את העתיד, מעולם לא עשיתי עם זה כלום.

 

לא קניתי מניות (כי אני לא מבין בזה)  לא קניתי נדל"ן (כי אין לי את הכסף לזה) , לא הפרשתי לפנסיה (כעצמאי, כי התזרים לוחץ) ולא עשיתי שום דבר כדי לחשוב על המחר ועל מה יהיה כשאגיע לגיל 67.

 

טוב, זה לא ממש מדוייק, זה לא שלא חשבתי על זה, חשבתי על זה הרבה מאוד, וחיפשתי לא מעט, רק שלא מצאתי. לא מצאתי איך בדיוק בנאדם כמוני, בלי הון ראשוני, בלי תמיכה של המשפחה, ובלי שום ידע, יכול להתחיל ולקנות לעצמו נכסים שיניבו לו תשואה ויעניקו לו הכנסה פאסיבית.

 

אבל אתם מכירים את זה שלפעמים אחרי שאתה מתייאש ממשהו ומשחרר אותו, פתאום החיים מזמנים לך אותו מכיוון אחר לגמרי? אז זה בדיוק מה שקרה.

 

לפני כמה חודשים קיבלתי מייל מחבר, שבשנים האחרונות התיישב בגרמניה. הוא ידע שאני מאוד רוצה להשקיע בנדל"ן, רק שאין לי את האמצעים, והוא שלח לי קישור לפלטפורמה של חברת נדל"ן שמגייסת משקיעים מאירופה, (בעיקר מגרמניה) ופועלת בשיטה ייחודית וחדשנית שמאפשרת השקעה בנכסים גם בסכומים קטנים.

 

איך זה עובד?

החברה הזו,  ששמה REALEXTATE, קונה נכסים בארה"ב. אחרי שהיא רוכשת את הנכס, היא מחלקת אותו ליחידות השקעה, ומזמינה משקיעים אחרים לרכוש יחידות השקעה בנכס, כאשר כל נכס מחולק ל-100 יחידות, וכל יחידה עולה כ- אלף דולר. סוג של מימון המונים כזה.

המשקיעים מוזמנים לרכוש כמה יחידות שהם רוצים בנכס (בתנאי שיש יחידות פנויות שלא נרכשו עדיין) או לחילופין, אפשר גם לקנות יחידות בנכסים שונים, לא חייבים שכל  היחידות יהיו שייכות לאותו נכס.

ברגע שהמשקיע רוכש יחידות בנכס מסויים, הוא למעשה מתחיל לקבל מידי חודש, את החלק שלו בשכירות החודשית שמתקבלת מהנכס האמיתי בארה"ב.

כלומר, אם משקיע רוכש 10 יחידות בבית שחולק ל- 100 יחידות, משמעות הדבר שיש לו 10% משווי הנכס, ומידי חודש הוא מקבל לחשבון שלו 10% מדמי השכירות ששילמו הדיירים של אותו נכס באותו חודש.

כמובן גם שיש את האלמנמט של עליית ערך, כלומר, הערך של הנכסים שהשקעת בהם יכול לעלות, ולייצר למעשה עוד מנגנון של רווח עבורך כמשקיע.

 

 

רגע, מה? אלף דולר כדי להיות שותף בנכס בארה"ב?

לא נשמע לי הגיוני בכלללל…..

 

כמובן שמייד התחלתי לבדוק את הנושא, ולהפתעתי (או שלא) גיליתי שמדובר בחברה ישראלית שבסיסה בארץ, הנכסים שלה בארה"ב, והמשקיעים שלה מאירופה.

 

יצרתי איתם קשר וביקשתי הסברים.

חזר אלי בחור נחמד בשם עידו, שהציג את עצמו כמנהל השיווק של REALEXTATE, ואני חייב לציין שהוא ענה לי באריכות ובאדיבות על כל השאלות וסיפק לי במהירות את כל ההוכחות שדרשתי.

החלטתי לזרום עם זה ופתחתי לעצמי חשבון משתמש בפלטפורמה שלהם והפקדתי 2000 דולר בשלב ראשון, איתם רכשתי שתי יחידות באחד מהנכסים שמצאו חן בעיני באתר.

כמובן שעם כל החששות של ההתחלה נכנסתי כמה פעמים ביום לראות שהכסף עוד שם ושהאתר עוד באוויר ושאף אחד לא ברח לי עם הכסף.

אחרי כ- 4 שבועות, פתאום גיליתי בחשבון שלי עוד כמה עשרות דולרים, זו הייתה בעצם הפעם הראשונה שקיבלתי את החלק שלי בשכירות. אמנם לא הרבה, סך הכל השקעתי בשתי יחידות מתוך נכס שחולק ל-100 יחידות, אבל זה היה מאוד משמח ומאוד מרגש לראות שזה באמת עובד.

באותו זמן גם ראיתי שהערך של היחידות שקניתי עלה כבר בכ – 2% .

 

עדיין לא האמנתי שזה אמיתי

כדי לבדוק שהכל באמת מתנהל כשורה, החלטתי למכור את היחידות שלי ולמשוך את כל הכסף שנשאר שם כולל השכירות שקיבלתי, בחזרה לחשבון הבנק.

תוך מס' ימי עסקים כל הכסף הועבר לי לחשבון הבנק הפרטי שלי. זה מאוד הרגיע אותי ונתן לי את האישור שמדובר באמת בחברה לגיטימית שעומדת מאחורי המילה שלה.

החלטתי לקחת את כל ה-5000 דולר שחסכתי בשנים האחרונות, שחוץ מלבזבז אותם לא באמת הייתה לי אפשרות אחרת להשקיע אותם בנדל"ן, וקניתי איתם נכסים בפלטפורמה של REALEXTATE. קניתי 5 יחידות בשלושה נכסים שונים.

 

זה היה לפני שישה חודשים,

מאז הערך של הנכסים שלי עלה כבר ביותר מ-4% ואת השכירויות שאני מקבל באופן שוטף, אני צובר בחשבון שלי ב-REALEXTATE עד שיש לי מספיק כדי לקנות עוד יחידות.

 

עכשיו גם אני משקיע בנדל"ן

סוף סוף מצאתי את הדרך איך בדיוק בנאדם כמוני, בלי הון ראשוני, בלי תמיכה של המשפחה, ובלי שום ידע, יכול להתחיל ולקנות לעצמו נכסים שיניבו לו תשואה ויעניקו לו הכנסה פאסיבית, וכל זה מבלי להתעסק עם מתווכים, שמאים, עורכי דין, שיפוצניקים, שוכרים וכד'…

כמובן שסיפרתי על כך לכל החברים שלי, וסחפתי גם אותם לתוך המודל המהפכני הזה שמאפשר גם לאנשים רגילים כמונו להפוך למשקיעי נדל"ן.

הבעיה היחידה הייתה, שחברת REALEXTATE לא ממש חיפשה משקיעים ישראלים, והפלטפורמה שלה כולה באנגלית.

אז כדי להקל על החברים שלי, ועל ישראלים נוספים שמעוניינים להצטרף למהפיכה הזו שעוברת על תחום הנדל"ן, פניתי שוב למנהל השיווק עידו, וביקשתי ממנו שיכין עבורינו, המשקיעים הישראלים, מס' סרטוני הדרכה בעברית שיעזרו להתמצא ולהבין את הפלטפורמה שלהם.

לשמחתי, הוא נענה לבקשתי, והנה לפניכם סרטוני הדרכה שיעזרו למי שרוצה להכנס גם כמשקיע.

עידו גם אמר שלא אכפת לו שיצרו איתו קשר, מי שמעוניין לקבל עוד פרטים, או למי שיש עוד שאלות משפטיות וכו', או בכלל כל מי שצריך תמיכה בנושא, אז אפשר גם להשאיר פה פרטים, ועידו מבטיח שהוא יחזור לכל אחד.

אני יכול להגיד לכם מנסיון אישי, שהוא באמת חוזר, ועונה באריכות ובאדיבות לכל אחד שמתעניין, אפילו שהם לא ממש מחפשים משקיעים ישראלים.

>>>>למעבר לפלטפורמה של חברת REALEXTATE לחץ כאן<<<<

 

 

ליצירת קשר עם חברת REALEXTATE והצטרפות למהפיכת הנדל"ן, מלא/י את כל הפרטים וייצרו עימך קשר בהקדם

     

    לצפייה בסרטון הדרכה על המערכת המהפכנית של REALEXTATE:

    איך קונים ומוכרים נכסים:

     

     

    ***Disclosure***

    אתר Dbroker מארח לעיתים כתבים אורחים ומאפשר להם להפנות את תשומת ליבם של
    הגולשים להצעות של צד שלישי,
    כולל הפנייה בעזרת קישורים

      הירשמו כעת!

      והיו הראשונים לקבל תוכן איכותי מפורצי דרך משמעותיים בשוק ההון

      בשליחת פרטיך הנך מאשר קבלת עדכונים חשובים ותוכן איכותי מ-D-Broker
      אתה מוגן מספאם, לעולם לא נעשה שימוש לא הולם בפרטים שלך

      השאר תגובה

      האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *