דף הבית שוק ההון כיצד תוכלו לפתוח שער להשקעה מקצועית בשוק ההון ולהרוויח סכומי כסף משמעותיים?

כיצד תוכלו לפתוח שער להשקעה מקצועית בשוק ההון ולהרוויח סכומי כסף משמעותיים?

קורס להשקעה בבורסה ובשוק ההון יכול להבטיח לכם שקט כלכלי בעתיד
1

עבדתם כל החיים, רדפתם אחרי קידום, העלאה של עוד מאתיים שקל במשכורת, חיסכון לפנסיה ומעמד; אם עכשיו, באמצע החיים, אתם שואלים את עצמכם: יכול להיות שאפשר יותר? שישנן אופציות נוספות? – עומדת בפניכם הזדמנות מדהימה

אחרי חיים שלמים של עבודה קשה במסירות מסחררת, שכירים ועצמאים רבים שואלים את עצמם – האם הגענו למיצוי מלא של הפוטנציאל הכלכלי שלנו? עשורים ארוכים הם מעבירים בבניית משפחה וקריירה, תוך מחשבה מתמדת על מימוש עצמי וסיפוק אישי – וכן, גם על הדרך האולטימטיבית להשאיר את הראש מעל למים, להצליח לחסוך ללימודים של הילדים ולשלם את המשכנתא. אחרי כל זה, מגיע הרגע שבו אפשר להתפנות ולחשוב מחדש על האופציות לפרנסה: במיוחד בפתחה של תקופת הפנסיה, המסמלת באופן טבעי ירידה חדה בשכר.

ההזדמנות החדשה למקסום הפוטנציאל הכלכלי שלכם

"בני ובנות ה-45, וה-55 פלוס נמצאים מספיק שנים בשוק העבודה בשביל להבין שהסיפור הזה של עבודה יומיומית הוא אמנם הכרחי, אבל הוא לא מספיק. הוא אולי טוב בשביל להרים את הראש מעל המים – אבל מה אם בא להם להוציא את כל הגוף מהמים?". אומר לנו שחר חן, מרצה בכיר לשוק ההון במכללת 'פסגות'. הדור שהתחנך על הסגנון הזה של עבודה קשה, קוצר את הפירות של סגנון החיים הזה בגיל הפרישה בדמות קרנות פנסיה יציבות וקבועות, ואולי נכסים נדל"ניים בבעלות פרטית מלאה. אולם לפורשים לפנסיה ישנן דאגות אחרות: תוחלת החיים המתארכת מביאה לשחיקה של אותן קרנות פנסיה שהם נאבקו לחסוך לאורך השנים, והשווי החודשי שלהן יורד. לכן, השקעה של כסף פנוי בשוק ההון יכולה להפוך לפוטנציאל הרווחי שיבטיח את העתיד הכלכלי של כל כך הרבה משקי בית בוגרים: "חלקם מתחילים ישר במסחר עצמאי, חלקם מגיעים מהתנסות בניהול תיקים, אבל המכנה המשותף לכולם הוא שנמאס להם לחיות בסוג של פשרה, של בינוניות. הם מבינים שיש אפשרות להרוויח כסף וכמה שיותר, ונמאס להם לבזבז זמן".

 

יניב ארביב, מנכ"ל משותף של מכללת פסגות, מלמד בקורס ניהול תיק השקעות עצמאי

כל אחד יכול להיות שחקן בשוק ההון – ידע הוא כח

אם אתם אנשים נורמטיביים, הצירוף "שוק ההון" כנראה די מפחיד אתכם. הורגלנו לחשוב שזהו עולם מלא בסיכונים, ובכלל, איש לא שש "לשחק" עם הכסף שלו – ובייחוד במגרש בו משתתפים אנשים שמבינים בנושא ומנוסים בו כשועלים ותיקים. על מנת לתת לאנשים כמוכם וכמוכן את ההזדמנות להתפתח בתחום, נפתחו מגוון קורסים מקצועיים להנחלת הכלים הפרקטיים המאפשרים גם לאנשים מן השורה לסחור בשוק ההון באופן מקצועי. והחדשות הטובות? אין צורך בחושים מיוחדים, במה שקרוי "ראש לזה" – וגם אם אתם לא קוראים אדוקים של העיתונות הכלכלית, תוכלו להצליח, ולמצוא את מקומכם באחד מהקורסים ברמות שונות ובהיקפים שונים. במהלך הקורסים תלמדו לזהות ולהבין מבעוד מועד את ההתרחשויות בשוק ההון, לזהות הזדמנויות מסחר, להסתגל למצבי שוק משתנים לנהל את כספיכם בשלווה ובאחריות ולהקטין את הסיכון ולהגדיל את הרווח. בסיומם תוכלו להתחיל לסחור ולהרוויח – ולרוב, תגיעו לכך כבר במהלכם.

יניב ארביב, מחבר הספר המפורסם "לאן נעלמו 300%", מייסד מכללת פסגות ומרצה בכיר בה, מספר: "שוק ההון נשמע לאנשים מבהיל, אבל לסחור בבורסה זה בדיוק כמו לנהוג ברכב. בהתחלה זה נראה מסובך אבל עם המורה הנכון, כמו עם המורה לנהיגה שלך,  לאחר כמה שעורים הכול מרגיש טבעי ובטוח. ככל שמכירים טוב יותר את השוק ואת שיטות העבודה מבינים את ההזדמנות להתחיל להרוויח. לא צריך בשביל זה תואר ראשון או מח אנליטי יוצא דופן – צריך רק ללמוד וליישם והרווחים יגיעו. בביטחון מלא".

איך אדע שזה מתאים לי, ואיך אחליט במה לבחור?

השאלות הראשונות שכל אדם ששוקל להשתתף לקורס השקעה בבורסה צריך לשאול את עצמו הן אלה: האם אני מעוניין להגדיל את הנכסים הכלכליים שלי, ולהבטיח את עתידי ואת עתיד משפחתי? האם עכשיו, אחרי העשורים שהושקעו בקריירות מפוארות, הגיע הזמן לעשות כסף מכסף – ולהתפנות לחיים הטובים, למנוחה ולנחלה?

אם התשובה לשאלות הללו היא כן, ייתכן מאוד שלימודי מסחר עצמאי בשוק ההון ישדרגו את ההתנהלות הכלכלית שלך באורח מדהים.

מאיר לוי, פנסיונר ירושלמי ובוגר מירב הקורסים במכללה, מספר: "אין לי רקע קודם בכלכלה, עבדתי כל החיים בהנדסה רפואית והגעתי למכללה על מנת לשנות ולגוון את תחומי העניין והעיסוקים שלי. רכשתי כלים שמשמשים אותי בחיי היום יום שלי ובהתנהלות בכלכלית – בה אני משקיע בשעות הפנאי שלי כפנסיונר. הקורסים במכללה מתאימים גם לגילאים שלי, שעוסקים בהשקעות גדולות בעיקר בתחום הפנסיה, וגם לחבר'ה צעירים בתחילת דרכם שיכולים לרכוש כאן כלים שימנעו מהם טעויות טיפשיות שיתחרטו עליהן אחר כך. עוברי אורח אקראיים ברחוב לא ממש יודעים להסביר מהי תעודת סל – אני רכשתי כאן כלים חשובים, עשיתי עסקה טובה ויצאתי עם הרבה ידע והרבה ניסיון."

בכל גיל אפשר להתחיל ללמוד ולעשות כסף משמעותי, פנה עכשיו לקבלת שיחת יעוץ והתאמה

 

    מכללת א.ר. פסגות בע"מ ("המכללה") מספקת שירותי הכשרה ולימוד בלבד, אינה בעלת רישיון מכוח חוק הייעוץ, ואינה עוסקת במתן שירותי ייעוץ השקעות כהגדרתם בחוק הסדרת העיסוק בייעוץ השקעות, שיווק השקעות וניהול תיקי השקעות, תשנ"ה- 1995 ("חוק הייעוץ"), למעט עיסוקים הפטורים מרישיון בהתאם לקבוע בחוק הייעוץ.

    תגובות (1)

    1. איך עושים כסף מכסף זה ידוע אבל צריך להתגבר על הפחד להפסיד, וכל אחד נושאה אותו כהגנה עצמית פנימית ויש דרכים לפזר אותו, ולהתחיל לאט לאט לתת הזדמנות לערכה העצמית לגדול מתוך בחירה בסביבה חברה, שמה שמאפיין אותה היא ההצלחה ומה שאתם מציאים זה אותה התמיכה שאני זקוק לה כדי שלבד אני אקום על רגליי והתחיל ללכת לבד, ןלאט לאט אקבל בטחון, ואוכל להמשיך לבד.

    השאר תגובה

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *